#1 Skrevet Februar 27, 2008 Hei Jeg er på utkikk etter en delebil til min B4, og har funnet noen rundt om. Jeg ser at noen av disse har en gummilist nederst på dørene, altså ikke pyntelisten midt på, men en som dekker over glippen mellom dør og kanal. Jeg har ikke denne listen, og dersom de kan tas av uten at det synes at de skal være der i form av festehull o.l er det jo kurant, men jeg regner nesten med at disse er klipset inn i "hull" nederst på døren som vil synes om jeg fjerner de? -Nicolai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Hei Jeg er på utkikk etter en delebil til min B4, og har funnet noen rundt om. Jeg ser at noen av disse har en gummilist nederst på dørene, altså ikke pyntelisten midt på, men en som dekker over glippen mellom dør og kanal. Jeg har ikke denne listen, og dersom de kan tas av uten at det synes at de skal være der i form av festehull o.l er det jo kurant, men jeg regner nesten med at disse er klipset inn i "hull" nederst på døren som vil synes om jeg fjerner de? -Nicolai De er bare å dra av. Lukk opp døren, så ser du det er noen klipps i enden på på listen. Løsne dette med en tang og dra av, så er det bare å dra av listen bakover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 På 99 mod A6'en min er de skrudd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 På 99 mod A6'en min er de skrudd... Her ble det spurt om B4 (Audi 80), ikke 4B (Audi A6) som du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 med det samme, hvordan er det på B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2008 Her ble det spurt om B4 (Audi 80), ikke 4B (Audi A6) som du har Hehe nesten riktig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2008 Blir ingen hull, men derimot står det ut noen plugger til å feste klips i. Dessuten blir vel ikke døra helt tett uten denne lista? Dørtrekket får hvertfall gjennomgå. Her er bilde av coupe uten noen lister: (Gadd ikke resize nei) Listeløs audi. Rimelig likt på b5, blir hvertfall stående igjen de samme små pluggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...