Anbefalte innlegg

har litt problemer med golfen min, en GTI 16v Kr

motoren fungerer egentlig bare når den er varm. Må til et par forsøk når jeg skal starte den før den kommer og når jeg gir på så kutter motoren på en måte...

har prøvd å skifte thermo-time-switchen men uten noe hell.

 

ser det er flere som har postet inne på forumet her som har samme problemet som meg men det kom ikke frem noen skikkelig løsning.

Har også søkt litt på vwvortx forumet og fant denne tråden her: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1551848

 

Hva er DPR og hvor sitter den?

 

håper på tilbake melding

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut hva DPR stod for, "Differential Pressure Regulator" men hvor sitter denne?

 

ingen som har noen tips om hva som kan være feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket kaldstarts dyse o.l.?

 

Differential Pressure Regulator, er det noe bensintrykksgreier eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket kaldstartsdysa nå å den sprayet fint...

Har fortsatt ikke funnet ut hva DPR er på norsk.

 

Hva slags funksjon har denne biten, populært kalt påløpsavbryterventil :D fant den bak luftfilterboksen og den var fylt med olje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten garrantert noe med kaldstartssystemet og av en eller annen grunn så fungerer ikke kaldstartsdysa di skikkelig. Jeg hadde akkurat samme problem på min GTI og hos meg var det varmkjøringsregulatoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Nesten garrantert noe med kaldstartssystemet og av en eller annen grunn så fungerer ikke kaldstartsdysa di skikkelig. Jeg hadde akkurat samme problem på min GTI og hos meg var det varmkjøringsregulatoren.

 

ok, veit du om noen måte å få testa den (målt) på og hvor sitter den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan en kan teste den uten å prøve en annen... litt vanskelig å forklare hvor den ligger og er nok ikke likt på din 16V. Men utseendemessig så minner den egentlig VELDIG på den delen som slange 21 går inn på på bilde ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen har nå vært inne på verksted for andre gang. første gangen mente de at det var kaldstartsdysa, skiftet men ingen forandring.

 

Nå så mener de at det er luftmassemåleren, så får jeg prøve å få tak i denne å testet.

 

noen som har en liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.