#1 Skrevet Februar 27, 2008 Hei Jeg bytta olje på bilen i gård å oppdaget at det var et hull der.. som om det skule vært en gjenomgående bolt der eller noe.. noen som har peilin. er liksom på den armen med venstre motorfeste.. kan denne bolten eller hva som skal inn der ha noe med at motoren kan vibrere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Er akkurat samme på min, hull uten bolt. Tipper det skal være sånn. Mulig det er feste for noe måleverktøy i en eller annen sammenheng, jeg vet ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Riktig som Lars sier, er et hull til måleverktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2008 oki.. takk for svar.. greit å få det avklart ihvetfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...