Reparere fløyte, Golf mk2 `86.. Trenger bittelitt hjelp

Anbefalte innlegg

Hei og hopp:)

Driver å fikser fløyta på Golfen.

Først fikk jeg ikke signal til sikringsboksen engang, byttet relèet, fikk så lyd fra relèet og en rar lyd fra fløyta. Akkurat som om den går feil, byttet om på polene, men fortsatt samme resultat.

Virker nesten som om det blir for lite spenning til fløyta: klø :

Har testet fløyta med direkte strøm, og det virker.

La også merke til at mitt fløyterelè er merket 72, men ifølge div. nettsider skal jeg ha relè nr. 53.

72 skal visst være beregnet på utgavene som hadde to horn, et lav- og et høytonet.

Min har derimot bare et horn.

Var en tur på skroten og så etter nytt relè, men alle Golfene jeg fant hadde det samme relèet, altså nummer 72.

Hadde håpet at det skulle være så enkelt som å finne rett relè, men hvis det ikke hjelper så blir det vel å legge ny krets med et universalrelè der den gamle kretsen brukes som styring.:o

Innspill?

Viktig med tute nå som sykkelsesongen snart er igang:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker nesten som om det blir for lite spenning til fløyta: klø :

Har testet fløyta med direkte strøm, og det virker.

Får bare +7v på fløyta..

Ingen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan vel være dårli kontakt i releet..? ev.bryteren?

tror jeg hadde prøvt å koble i mellom punkta der releet står i sikringsboksen... sett om dette var noe hjelp i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan vel være dårli kontakt i releet..? ev.bryteren?

tror jeg hadde prøvt å koble i mellom punkta der releet står i sikringsboksen... sett om dette var noe hjelp i..

Det skal jeg prøve;)

Takker Sigve:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.