Oppvarmede speil Passat 99

Anbefalte innlegg

Har oppvarming av speilene på Passat'n min. Varmen skrues på ved å vri knotten for justering av speil i midtstilling. Det kjipe med bryteren at det ikke angis noe sted at varmetrådene i speil står påslått, og blir derfor stående på lenge. Har merket at oppvarmingen av speilene har blitt dårligere og dårligere etter en titallsganger hvor jeg har glemt å slå den av. Skikkelig irriterende. Ringte Møller i dag og de skulle ha 1100,- for KUN speilglass H+V. Må vel bare bite i det sure eplet, men skulle gjerne sett noen slags løsning for å slippe å ødelegge de nye jeg kjøper. Noen tips ?? Tenkte f.eks på å skru opp bryteren og montere en liten ekstra lysdiode på selve knappen når den er påslått e.l. Er det samme teite løsning på nyere VAG biler som har oppvarmede speil ?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leste i et gammelt nummer av Gute Fahrt at Golf 4 har termostat-styrt speilvarme, i artikkelen i dette bladet koblet de om ledningene slik at de varmer kun sammen med varmetrådene i bakruta, slik litt eldre VAG-biler (og mange andre fabrikat) har det. Jeg regner med at Passaten din er koblet på samme måte som Golfen, så kanskje du skulle få koblet de om slik at du kontrollerer speilvaremn med bakrutebryteren? Denne bryteren har jo varsellampe i instrumentene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.