Piping og elendig radio forhold

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 problemer, vet ikke om de henger i sammen men slik er problemene med min 2002 A6 Avant.

1. Jeg har ett Pioneer Avic X1 anlegg (uten ekstra forsterker), Etter en liten stund begynner det og pipe en høyfrekvendt lyd i høytalerene, selv om man ikke har på anlegget. Det forsterkes også hvis man f.eks svinger eller bremser osv. Den endrer ikke frekvens eller styrke etter turtallet. Jeg leste på avic x1 forumet at det hadde med jordingen og gjøre men har ikke prøvd og skifte/legge opp ny jordkabel enda.

Noen som har vært borti dette problemet før?

2. ELENDIG RADIO FORHOLD. Jeg har skiftet antenne fot på taket og antenne pisk har ikke prøvd og skifte kabel men prøde en biltema antenne med ny kabel direkte koblet til uten at det hjelp. Jeg har forstått det slik at antenne foten tar jord i fra tak feste? i såfall er vel ikke det verdens beste. kan man kanskje ta en av de andre jordkablene fra tak lyset og koble på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.