#51 Skrevet Mars 17, 2008 åja hehe jo takk mangler bare senk men vet ikke hvor mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 17, 2008 kjør på med justerbart så får du det akkurat slik du vil ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 17, 2008 det kommer senere da jeg ikke har råd hehe så kjøper fjærer nå først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 17, 2008 det kommer senere da jeg ikke har råd hehe så kjøper fjærer nå først da tar du jo den absolutt dyreste veien. Spar heller opp penger med en gang så slipper du og bruke mer penger, og dobbelt så mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 17, 2008 hehe sant men kan hende jeg dropper justerbart får se men tror folk om 45 mm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 17, 2008 da tar du jo den absolutt dyreste veien. Spar heller opp penger med en gang så slipper du og bruke mer penger, og dobbelt så mye jobb. Faktisk mer enn dobbelt så mye arbeid. Tar jo dobbel så lang tid å skifte til senkefjører kontra å klaske på ett gewinde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 17, 2008 hehe mye mulig får se kansje jeg sparer til et Ksport justerbart og bestiller fra utlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 18, 2008 var ute med bilen i dag å tok noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...