#1 Skrevet Februar 27, 2008 RS6 felger i 18" eller 20" i titangrå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Bare å kjøpe vanlige rs6 felger å lakke de det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Men om de kommer ferdig, så er jo det det beste! Hvor mye kan evt slik lakkering komme på, og kan man bruke "vanlig" lakk? Ønsker å ha noe som holder litt, da jeg kjører på litt blandede veger med tanke på steinsprut etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 skal du ha noe som holder så er det vel pulverlakkering som gjelder, å jeg vill tro det vill være MYE billigere å finne noen som selger dem i titangrå! hør med christer kvalheim, han driver jo å selger en del slike felger, kanskje han har gråe, eller får taki? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2008 de har iallefall titan på ebay, så da er det nok sikkert mulig for de som selger disse i norge også kan få tak i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2008 Har funnet de på ebay, men synes det er enklestå handle i norge... Kunne egentlig tenkt meg de i gunmetal, men er jo ganske tett ved... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2008 Får de vel bare i 18" og 19"? Med mindre noen har begynt å lage replica i 20" også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2008 Får de vel bare i 18" og 19"? Med mindre noen har begynt å lage replica i 20" også?? Jeg har sett replica av den nye s8 felgen i salg i 20" på ebay, men ingen av de andre desverre. Og må vel si at den så unektelig fet ut i 20". Dette er da originale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2008 RS6 får du bare opp til 19" ja, men A8 og nye RS4 får du i 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2008 Lurer på om ikke Arvid Solheim i klubben har titangrå rs6 på Touranen sin send han ein pm å hør, eg er ikke 100% sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har sett replica av den nye s8 felgen i salg i 20" på ebay, men ingen av de andre desverre.Og må vel si at den så unektelig fet ut i 20". Dette er da originale... Denne skaffer jeg replica av Nice felg !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2008 Denne skaffer jeg replica av Nice felg !! I 20" og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...