#1 Skrevet Februar 27, 2008 Er Tec7 godt nok? plastikk mot plastikk Og hva slags teip har dere brukt for å holde delene på plass..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg brukte rutelim på en RX7 jeg hadde... Da sitter det ihvertfall;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Wurth har jo et fint 2K karosserilim. Må ha egen pistol for påføing da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Rutelim har jeg hørt før.. Hva med Tec7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2008 Taktett funker også;p hihi: p men rutelim å sikaflex? dt jeg har brukt utenom krisetilfellet med taktett : p eller hva dt var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2008 takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2008 Taktett funker også;p hihi: pmen rutelim å sikaflex? dt jeg har brukt utenom krisetilfellet med taktett : p eller hva dt var Sikaflex - brukte det på spoileren og sitter som fytti7atan. Pluss at det er "lett" å ta av igjen når du ikke vil ha hva du enn har limt fast hvor du limte det fast fast mer..eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2008 Du kan bruke tec 7, sica, osv.... ting som limer. Silikon går ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2008 Du kan bruke tec 7, sica, osv.... ting som limer. Silikon går ikke Jeg er ikke på det nivået da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2008 Byggskum:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2008 hahahaha Pur7 hvert fall da, ekspanderer ikke etter motstand Men ikke la dette går for langt nå.. Kun lim til styling her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...