#1 Skrevet Februar 27, 2008 Heisann. Jeg har en pære som har røket i instrumentene på golfen. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta ut selve instrument panelet. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 hei. jeg har gjort det i min. men det er mye jobb. du må så og si ut med alt av deksler og paneler i dashen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 jepp.. ikke noe stress, men tar litt tid.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Du må ta ut; -Varsellys for ABS -Lysbryter -Bryter/deksel for varme i seter Da er det 2 skruer til dekselet rundt instrumenter. Ut med disse og fjern deksel. Så er det 2 skruer (1 på hver side) på instrumenthus. Ut med disse og vipp frem instrumenthus. Ikke store greiene å ta ut instumenthuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2008 Kanon freddy, kommer å du å gjør det for meg? Hehe.. mangler ei pære der jeg også.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2008 Kanon freddy, kommer å du å gjør det for meg? Hehe.. mangler ei pære der jeg også.. hehe Tar du turen til Årdal, fikser jeg det. Har hatt ute instrumentene i GTi'n mangen ganger, så det er en godt "innøvd" jobb! he he he. EDIT; Kan gjerne være en ide å kjøpe pæreholder til Opel Ascona B; Disse passer rett i instrumentene i mk3 men en kan bytte selve pæra i disse. Originale Golf pærer så må hele dritten byttes og er dyre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...