Bytte pærer i instrument i golf 3

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en pære som har røket i instrumentene på golfen. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta ut selve instrument panelet. Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg har gjort det i min. men det er mye jobb. du må så og si ut med alt av deksler og paneler i dashen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp.. ikke noe stress, men tar litt tid.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ta ut;

-Varsellys for ABS

-Lysbryter

-Bryter/deksel for varme i seter

Da er det 2 skruer til dekselet rundt instrumenter. Ut med disse og fjern deksel.

Så er det 2 skruer (1 på hver side) på instrumenthus. Ut med disse og vipp frem instrumenthus.

Ikke store greiene å ta ut instumenthuset. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon freddy, kommer å du å gjør det for meg? Hehe.. mangler ei pære der jeg også.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon freddy, kommer å du å gjør det for meg? Hehe.. mangler ei pære der jeg også.. hehe

Tar du turen til Årdal, fikser jeg det. :)

Har hatt ute instrumentene i GTi'n mangen ganger, så det er en godt "innøvd" jobb! he he he.

EDIT; Kan gjerne være en ide å kjøpe pæreholder til Opel Ascona B; Disse passer rett i instrumentene i mk3 men en kan bytte selve pæra i disse. Originale Golf pærer så må hele dritten byttes og er dyre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.