#1 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg var ute på snøen i helgen og prøvde å vifte på rompa litt med a3en, har selfølgelig quattro/haldex, men når jeg prøvde å få den ut så virka det som jeg hadde anti skrens, den bremsa liksom på det ene hjulet forran, skjønner ikke helt dette, har jo ikke no knapp for anti skrens eller esp. er det noe muligehet for å koblet dette ut til leking:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 ingen som har peiling eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Det hjelper litt å vite hvilken årsmodell du har. Men jeg vil jo kanskje tro at du har en antispinn-funksjon på den selv om du ikke har ESP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 det er en 1999/2000 mod. har jo ikke no knapp for den slags i min bil. er det noe mulighet for å fjerne den med vag com kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Eller muligens bare nappe ut sikringen som er for abs og esp eller slik i tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2011 Kan skrive under på at bilen min(din gamle) ikke har noen som helst for for antispinn/skrens. Har leika mye med den på vinteren og tilogmed vært på isbane. se bare her, flatt jønn på 3. gir: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...