#1 Skrevet Februar 27, 2008 er en ting jeg ikke finner ut av hva er til. saken er at den tingen er blitt slitt av(lang historie) ikke det som er saken her... på bildene kan dere se hva jeg snakker om, den tingen som er ringa rundt, hva er den egentlig til ? bilde nr 2 er hvor den dingsen kommer fra. alt virker å være som det skal, så skjønner ikke hva den var til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 det er vel ute temp giveren til innstrumentene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 hm. da er det rart at jeg kan se ute tempen på kliman ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2008 For å utdype det litt: Det der er en av de to temperaturgiverne til klimaanlegget. Klimastyringen bruker utetemperaturen blant annet for å bestemme når kompressoren skal kobles inn og selvsagt for å vise temperaturen i displayet. Hvis du har utetemperaturdisplay i instrumentpanelet ditt får dette signal fra klimastyringen. Hvis du hadde hatt utetemperaturmåler men ikke klimaanlegg ville nok giveren gått direkte til displayet i instrumentet. Jeg kan riktignok ikke komme på å ha sett en slik utstyrskombinasjon på noen av de gamle audiene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2008 hm.jeg har ikke utetemp display i instrument panelet. men den har da ingen betydning siden det ikke ser ut som om noe ikke virker selv om den er slitt av. Så da gjør det ikke noe at den ikke er der da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2008 dette er klimaføleren.. kliman din skal ikke starte om det er under 4grader ute..så denne er nok beregnet for dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...