#26 Skrevet April 1, 2008 Det tru jeg på, men tok sjansen da slipper jeg å bytte fremre travers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 29, 2008 Da er vi igang med bilen igjen, etter MYE MYE venting på motoren Blokk har blitt boret til 82 mm med wiseco turbo stempler, H profil råder, blybronselager og arp bolter i veiv å råder. Topp har blitt plantet, slipt ventiler, lett portet. Å festes med arp bolter Tror den skal holde til litt seriøs lading da Fått gjort klar girkassen å. Blir mere skruing de nærmeste dagene nå Fått skikkelig lyst nå som det begynner å ta form.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 3, 2008 Da har vi fått gjort enda mer i dag Montert på girkassa pluss masse annet stæsj... Det meste er byttet til nye deler som: vannpumpe, dynamo, servo, vannrøret ( som "alltid" knekker når du ser hardt på det). Clutchen har blitt byttet ut med en fra Centerforce, den har vekter som skal presse på med høyere turtall.. Fikk å satt den i bilen, ble nok litt glad inni meg når jeg endelig så motoren på plass Det bli nok feiret med en skål i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2008 Ser bra ut dette her:) Du har ikke vurdert en liten shinings i motorrommet da? Alt annet e jo så reint og fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 4, 2008 Takker joda, det skal bli litt shining. Få gjort rent det meste å rydde og samle alle ledninger og slanger.. Bli nok mange timer å sene kvelder fram over nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 21, 2008 Dette ser seriøst ut. Gleder meg til å se (og høre) denne i aksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 15, 2008 Hei igjen folks Da er det kansje på tide med en oppdatering!!! Lenge siden sist, men det har blitt gjort endel. Har vært mye å gjøre på jobb å skruing innimellom, så å sitte på hiddenn har ikke vært 1 pri.... Ett bilde av sånn det ser ut nå Dataspruten er koblet ferdig, mangler bare å få koblet på pc å legge inn verdiene. Downpipen var et lite marerit. Men det gikk Det vet sikket flere som har gjort det på syncro!! Så var det kjølevifte. Her gikk det ikke med noen org ihvertfall!!! Var ikke mange cm mellom radiator og innsug. Ble kjøpt inn 2 stk 12" vifter, som ble monter på radiatoren. Men det er fortsatt trangt Heldig vis rører ikke motoren mye på seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 15, 2008 Totalt sett er jeg veldig fornøyd med åssen det i motor rommet ikke for mye ledninger og slanger. Noe mer shinnig bli det etterhvert, men først skal alt være oppe å gå. Er bare noen få ting igjend før det går ann å vri om nøkkelen, å da er det litt kjedelig å reise bort i 3 uker på ferie fra helgen av Men da er det bare å hive seg på igjen når je er tilbake.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 15, 2008 Den der var passe gromm stå på.. mye problemer under montering el?? Har tenkt litt på en sånn selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 15, 2008 Dette blir helrått Roy Atle: rock : Gleder meg til å høre lyden i den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 15, 2008 ja lyden i vr6 turbo er goood....savner den litt.. å gled deg til draget..herli når d drar hele veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 16, 2008 Ja, glede meg til å høre den starter Har tenkt å prøve med en 3" JT potte, håpe den får frem litt lyd fra turboen! Monteringen har gitt litt hodebry, men det har bare vært artig. De løsningene vi fant er jeg veldig fornøyd med. Å takker for en lav dollar kurs!! Som har gitt mye rimelige deler. Noen pynte ting som kom i posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 17, 2008 Tøft prosjekt. Følger med på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 18, 2008 VR6 Turbo er bra. Er ikke så mange VAG motorer som klarer så mye hk som en VR6 kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 18, 2008 Har veldig trua på VR6`n nå er jo ikke denne helt orginal inni, så håpe den kan vise noen gode å høye tall!! Men er redd ikke drivverket holder så langt, må nok bare begynne å spar.... Ingen som har noen komp bærearmer bak til vr6 syncro til salgs? Har litt lyst til å bygge om til 5X100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 18, 2008 Coil oppsettet ditt.. Har du kjøpt løse deler og koblet det opp selv? Er endel bedre en den orginale coilpacken. Og du har helt rett med tanke på driverket ditt:) Hvor store dyser har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 19, 2008 Coilpakka er fra Elektromotive, å ble kjøpt sammen med innsprute. Enn får kjøpt alle dela løst vis man vil, men er usikker om de eventuelt vil passe til det org sprute!! (vis det var tanken) Med Elektromotive GT får man brukt mange av de org følerene, eneste enn treng utenom er luft tempmåler i innsuget å en mapsensor. Alt er koblet opp selv. Dysene er på 580cc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 1, 2008 nice! har det skjedd noe mere her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 1, 2008 Perverst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 1, 2008 Hihi, dette prosjektet har jeg ikke sett før Vr6 i 2er er tøft, det blir ikke nå mindre tøft når den drar på alle 4 og i tilegg i en rallye Stå på, dette blir en s2 killer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 21, 2008 Helt nydelig:) Lenge til vi ser den etter veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 28, 2008 Bli nok ikke å se på veien før neste sommer. Men da håpe jeg alt skal være i orden. Har hatt litt jobb med hiddensprute, men nå begyner det å bli i orden. STARTA faktisk i dag, fikk et lite smil i ansikte da :) Har igjen å gjøre ferdig eksosen, grue meg litt til det. Er trangt bak!! Skal prøve å filme ved neste oppstart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 5, 2008 Da har jeg fått snekkra sammen eksosen. Ble ganske bra, men det ble litt tenking for å bøye til rundt bakstillingen. Bakfangeren har jeg tenkt å få plastsveiset, så fangeren blir helt clean. Å eksosen stikker litt ned under. Ble en pen lyd å med bare en potte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 5, 2008 Looking good, looking great! Godt å se du har fjerna CL leppa på bakfangeren;) Blir bra å sveise bakfangeren så den blir clean:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 6, 2008 Takk! Driv å vurderer om å selge evt å bytte bort felgene som sitt på.... Har lyst til å prøve 9x16 revolution skrudde, eller compomotive mo6. Noen forslag? Vil helst selge felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...