#51 Skrevet Oktober 6, 2008 Compmotive felger hadde blitt kult.. Skulle hatt en felg med høyt innpress slik at du fikk dem under hjulbua, eller er det ikke plass uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 7, 2008 Skal du ha 9x16, så er det ET15 bak og ET25 foran som blir det fineste i mine øyne. Da med 215/35-16. Hadde det på min og det var mye finere enn med 215/40-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 14, 2008 Her er noen bilder fra helgas innsats. Fikk bilen ut å vaska og starta den, kjørt den varm å sjekket etter noen lekkasjer. Å det var det heldigvis ikke hadde flaks der!!! Har veldig lyst til å prøve compomotive felger men minst mulig innpress, kan få de i 8x16 med 6 eiker. Synes de er de fineste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 14, 2008 Lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 14, 2008 Men åpen dump? Eller det bare ikke kobla på noe ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 15, 2008 Ser veldig bra ut, spent på å høre erfaringer med driverket både når det gjelder grep og driftsikkerthet! Håper den blir å sjå på treff ein eller annen gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 16, 2008 Men åpen dump? Eller det bare ikke kobla på noe ennå? Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 16, 2008 Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert Ang driverket så gjør det sikkert susen å bytte diffene og skifte drevsats i kassen. Koster ikke all verden heller. Blir nok dyrt med dogbox. Peloquin har differ og SQSracing har drevsats:) Skal gjøre det med min i vinter selvom eg har langt mindre krefter enn det du sikkert ender opp med. En annen ting er å skifte ut disse gummiadapterene i begge ender av mellom akslingen til noen i aluminium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 16, 2008 En annen ting er å skifte ut disse gummiadapterene i begge ender av mellom akslingen til noen i aluminium. Viss du vil ha slike som Trond nevner her Roy så har naboen min 4 sett liggende klar for sending, framme og bak 900kr pluss frakt! Korleis de fungerer får Trond fortelle, eg har ikkje montert mine endå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 16, 2008 De fungerer de. Merker ikke noe spesiell forskjell, men de i gummi har fått kjørt seg såg eg når eg skiftet de ut. Måtte også skifte noen bolter som var på god vei til å knekke/bli slitt vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 17, 2008 Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert Sats heller på komplett driverk fra Golf V6 4motion. I Sverige ligger det endel komplett for salg. Monter Peloquins på dette, og du har et meget bra driverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 13, 2009 Ferdig nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...