Anbefalte innlegg

Compmotive felger hadde blitt kult.. Skulle hatt en felg med høyt innpress slik at du fikk dem under hjulbua, eller er det ikke plass uansett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha 9x16, så er det ET15 bak og ET25 foran som blir det fineste i mine øyne. Da med 215/35-16. Hadde det på min og det var mye finere enn med 215/40-16

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra helgas innsats. Fikk bilen ut å vaska og starta den, kjørt den varm å sjekket etter noen lekkasjer. Å det var det heldigvis ikke :) hadde flaks der!!! Har veldig lyst til å prøve compomotive felger men minst mulig innpress, kan få de i 8x16 med 6 eiker. Synes de er de fineste..

DSCN0026.jpg

DSCN0027.jpg

DSCN0029.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men åpen dump? Eller det bare ikke kobla på noe ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut, spent på å høre erfaringer med driverket både når det gjelder grep og driftsikkerthet!

Håper den blir å sjå på treff ein eller annen gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men åpen dump? Eller det bare ikke kobla på noe ennå?

 

Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert :)

 

Ang driverket så gjør det sikkert susen å bytte diffene og skifte drevsats i kassen. Koster ikke all verden heller. Blir nok dyrt med dogbox. Peloquin har differ og SQSracing har drevsats:)

Skal gjøre det med min i vinter selvom eg har langt mindre krefter enn det du sikkert ender opp med.

En annen ting er å skifte ut disse gummiadapterene i begge ender av mellom akslingen til noen i aluminium.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting er å skifte ut disse gummiadapterene i begge ender av mellom akslingen til noen i aluminium.

 

Viss du vil ha slike som Trond nevner her Roy så har naboen min 4 sett liggende klar for sending, framme og bak 900kr pluss frakt!

Korleis de fungerer får Trond fortelle, eg har ikkje montert mine endå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fungerer de. Merker ikke noe spesiell forskjell, men de i gummi har fått kjørt seg såg eg når eg skiftet de ut. Måtte også skifte noen bolter som var på god vei til å knekke/bli slitt vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumpen er koblet å blir åpen.. Driverket er nok en svakhet her. Å regner med at det kommer til å ryke en gang. Men det blir kjørt med til det stopper, så bli det nok ei dog-shift kasse etter hvert :)

 

Sats heller på komplett driverk fra Golf V6 4motion. I Sverige ligger det endel komplett for salg. Monter Peloquins på dette, og du har et meget bra driverk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.