#1 Skrevet Februar 27, 2008 Hei! Skal erstatte dagens spiller med en RNS-E, men det fulgte ingen av de "nøklene" som trengs for å få ut gammelspilleren med bilen. Disse skal vissnok koste 4x140,- på Møller . Noen her som har som kan passe i bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Æ har. Bærre ring mæ. Ska æ hjælp dæ å få den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Beklager off-topic Ragnar:) Æ har.Bærre ring mæ. Ska æ hjælp dæ å få den ut Hahaha, ka i hælsikke.. Han Tor på forume: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Æ har.Bærre ring mæ. Ska æ hjælp dæ å få den ut Herlig Hva er vel et forum uten OT, Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Har jo t.o.m rukket å komme med 4 innlegg jeg ikek har fått med meg.. fantastisk.. Velkommen til forumet Tor Ragnar: Du kan også ta turen innom lyd på hjul. De har "nøkler" til de fleste spillere, og har de fler av de liggende så får du de gjerne gratis hvis du snakker med Bjørn Inge (jeg har fått nye hver gang jeg har mistet mine) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...