regreimdrev (på veiv).. ødelagt kil..

Anbefalte innlegg

Har møller sånne i sål eller har de bare det i støpegods?

Evt hvilke tuning sjapper har sånne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haster på en måte no jævlig!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat det du spør om, men det er relevant:

Husk å smøre gjenger, skive og bolthode med olje slik at tiltrekking med moment blir riktig. Uten smøring (eller med locktite) vil for mye av tiltrekkingsmomentet gå bort i friksjon og ikke i reell tiltrekking av bolten. Med for lite strekk i bolten blir det for lite friksjon mellom hjul og front av veiv, og derav desto større belastning på kilen.

Mulig orginalt hjul egentlig er sterkt nok ? På den annen side, så lenge det finnes sterkere uorginale stålhjul så er det en rimelig forsterkning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte vanlig fra møller i går, og de skal holde fint hvis du følger rådene over. Kosta 350kr eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv det forb**** dr***drevet og kjøp ståldrev fra dahlback. det er mitt råd, så er du kvitt problemet!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv det forb**** dr***drevet og kjøp ståldrev fra dahlback. det er mitt råd, så er du kvitt problemet!:)

Eller om du inte trenger dahlbacks loggo på drevet, så har desse to firmane drev:

snarskogensmek.se eller cpservice.se till en mer normal pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.