#1 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg forstår ikke at det er mulig, men i dag klarte en dust å lage den 3 skaden på den rett over 1 år gamle Passaten vår som vi mest sannsynlig også må betale for selv. Samboeren min var på vei fra kvardrat kjøpesenter på stokkaveien når en bil type mørk Audi A3 kommer ut fra parkeringsplassen til Expert. Der krysser den samboeren sitt kjørefelt og kjører mot henne. I det A3en skal passere samboeren min så "mister" A3en kontroll og kjører rett i bakdøra og bakskjermen hvor der blir bulk og skraper plus bakfelgen fikk stygge skader. Så begynner samboeren min og stanse bilen for å komme seg ut etter den rystende hendelsen, da ser hun at A3 begynne å bremse den og. Men etter litt finner den som kjører den andre bilen ut at dette kan bli dyrt for han så han stikker av med fullt hjulspinn for så å forsvinne... Så der ble samboeren min stående igjen med enda en skade på bilen som vi mest sannsynlig må dekke selv vis jeg ikke klarer å finne den andre bilen igjen ! Så takk til alle dere uansvarlige folk som ikke gidder å gjøre opp for deres synder. Dere skulle jeg møt i en mørk bakgate......... Hvis noen ser en mørk A3 med skade på venstre side framme så hadde jeg satt pris på om dere gir meg en lyd. Mvh. Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Skal holde øynene åpne. Utrolig surt med folk som ikke gjør opp for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 SYKE TID!! Hvilken A3, nye eller gamle? Jeg skal følge med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 når var dette? vi er tre medlemmer som jobber der så kan hende noen har sett noe.. jeg er i trondheim nå men kan høre med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Er det mulig.. Finnes sikkert et overvåkningskamera på en av parkeringsplassene der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2008 Ikke utenfor tror jeg, men i kassa er det nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2008 Mulig jeg fisker nå, men slik skal vel politi anmeldes? Å stikke av fra et uhell på den måten? Var det noen vitner til det som skjedde? I så tilfelle, med en anmeldelse og vitner burdte det være mulig å få hjelp av forsikringsselskapet til å fikse skaden ville jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2008 Tragisk når dette skjer. Har skjedd meg 2 ganger nå. Kjenner jeg blir irritert når jeg hører det er flere som bare stikker av på denne måten. Skal holde øynene åpne for denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2008 Følger med! Har ikke flere detaljer ang bilen? Farge, modell, felger? Guttane her inne som jobber på skadesenteret kan du jo høre om har fått inn noen A3er til takst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2008 Anmeld saken, ta kontakt med forsikring å be de varsle alle bilverksteder og -opprettere i området rundt! Da har du gjort alt du kan for å få tak i den skyldige bilen/personen, så skal du kanskje se det ordner seg også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2008 Vi har fått anmeldt det skriftlig til politiet i dag. Jeg er ikke sikker på hvilken farge bilen var men det ene vitne mente det var en mørk farget A3 han så som stakk av, for der var for mørkt ute til å se fargen skikkelig. Samboeren min ble så forskrekket at hun kunne ikke si hvilken bil det kunne være siden hun tenkte så mye på resten av hendelsen. I tillegg så er hun høygravid og har termin nå 11 mars så hun har ikke så lett for å hive seg ut av bilen for å få med seg bilen og reg. nummeret av bilen som stakk av etter påkjørselen. Jeg er litt sikker på modellen men regner med den er mellom 1997-2000 modell A3, for det virker jo ut som om det er en mellom 18-25 år som kjørtebilen ! I og med at bilen stopper for så å ombestemme seg for så å stikke av for å slippe bonustap på forsikring sin og slippe å betale egenandel. (Min mening) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 28, 2008 Jeg er litt sikker på modellen men regner med den er mellom 1997-2000 modell A3, for det virker jo ut som om det er en mellom 18-25 år som kjørtebilen ! I og med at bilen stopper for så å ombestemme seg for så å stikke av for å slippe bonustap på forsikring sin og slippe å betale egenandel. (Min mening) jasså... det var jo også en konklusjon... btw, min fra ble påkjørt når han var ute å syklet i 2002, der gjerningsmannen stakk av når han lå med brekt rygg. alle misstenker at her er det ungdommer eller noen i beruset tilstand som har vært ute å stuntet. det viste seg å være en familiefar med tre barn i 40 årene... fordommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 28, 2008 Selvfølgelig er jeg med på den, men sånn jeg ser det så ligger A3 i fin pris for en mellom 18-25 års som vil ha seg en grei ungdomsbil. Men som sagt det er min menig og den trenger jo ikke å være riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2008 jasså... det var jo også en konklusjon... btw, min fra ble påkjørt når han var ute å syklet i 2002, der gjerningsmannen stakk av når han lå med brekt rygg. alle misstenker at her er det ungdommer eller noen i beruset tilstand som har vært ute å stuntet. det viste seg å være en familiefar med tre barn i 40 årene... fordommer? Trasig! Må være en gammel familiefar siden han har tre barn i 40 årene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2008 Trasig! Må være en gammel familiefar siden han har tre barn i 40 årene... ehm... var vel ikke helt riktig den siste setningen der nei... men du skjønte vel tegninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2008 Hei har du et klokkeslett dette fant sted .jeg kan spørre marius på exspert om han kan se på filmen hvem det kan være?Det kan være andre firma har kamra som kan se dette og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 28, 2008 Er nok ikke mulig å finne noe utav det fra vår side iallefall. Kameraene er ikke på utsiden, men kun på innsiden. Er ett som peker ut, men blir umulig å kunne se noe siden det var mørkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 28, 2008 Det fant sted ca.19.45 . Vi har sjekker rundt i området, men det er securitas som har overvåkingen i området og di kan ikke sette på kameraene på før kl. 20.00 siden det er offentlig område. Så det hjelper oss lite. Har og fått taksert bilen i dag og skaden koster meg 13.345 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 28, 2008 Hva med å gjøre en henvendelse til de som driver karrosseriverksted i området ditt om de har fått inn forspørsel om reprasjon av en mørk A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 28, 2008 For en idiot sier jeg bare. Skal se litt rundt på parkeringsplass på jobb om det er noen med skader for jeg vet det er en del a3 der. Folk som dette fortjener etter min mening en på tryne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 28, 2008 For en idiot sier jeg bare. Skal se litt rundt på parkeringsplass på jobb om det er noen med skader for jeg vet det er en del a3 der. Folk som dette fortjener etter min mening en på tryne.... Fortjener mer enn det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 29, 2008 Kan det ha vært en blå A4? Og hvor stor er skaden? Uansett; jeg sender deg en pm med bilder av en jeg så idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 29, 2008 Takk Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 1, 2008 Føle med deg Cato... Skjikkelig kjipt dette!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 1, 2008 Hei så en mørk a3 med skade på et værksted på randabergveien .det vill si på den bensinstasjonen 123 tror jeg den heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...