#1 Skrevet Februar 27, 2008 Her skal dere komme med feedback angående vintertreffet. Hva dere mener som var bra, og hva som kunne vært gjort anderledes. Merk. dere skal ikke diskutere mye off topic. Som f.eks hvem som var fullest. Det var Ken Arne. Her skal det bare diskuteres hva som kunne vært gjort anderledes med treffet som var. Vi gjør dette for at neste års treff skal bli enda bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Vil bare si at de som har stått på til treffe har gjort en kjempe jobb, så ingenting som kunne vært gjort på en annen måte. Etter det jeg har hørt så var vel det eneste at banen var litt glatt, men som da igjen ikke var styre sin feil. Bra jobba gutta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 Ja det har du kansje rett i. Jeg var litt vel full:) Positive ting: - Kommunikasjon mellom de ansvarlige - Oppleggsbiten med befaring av banen i forkant - Føremøtet (dette var tatt på sparket) - Plassering av flaggposter Forbedringspotensiale: - Oppsett av biler ved ankomst - Rescuecar som er VAG (ikke at denne ikke gjorde en god nok jobb) - Deligering av ansvar til de forskjellige i styret - Oppsett av flaggvakter og tidspunkt hvor lenge de skal stå osv. - Gi beskjed til forlk om å ta med varme klær (var vist ikke alle som tenkte på det) - Sammarbeid mellom Finnmark og Vesterålen (her finns det mange med forskjellig kompetanse) - Sette opp punkt som skal taes på førermøtet - Muligens spørre om lån av buss til tilskuere ved banen (varmekilde) Her er det en god del som kan gjøres bedre. Men en ting vi må huske på, er at alle var fornøyd. Mye forandring kan også gjøre at det kræsjer litt med andre ting! For å si det slik, på Våler i 2007 var det like mys stress og mye arbeid for å få ting på plass. Dere gjorde en fantastisk innsats på dette treffet! Det jeg har hørt så var dette på str med Hovedvintertreffet i klubben, og det skal dere være stolte av!! Godt jobba alle sammen! Jeg gleder meg til å få i gang planene om sommertreff med dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 Jeg må få lov å gratulere dere så mye med vel overstått treff og med utrolig gjennomføring. Har vært på telefon med Ken Arne Brox og han skrøt treffet opp i skyene. Utrolig moro med denne aktiviteten også i nord og gleder meg til å se hva neste arrangement har å by på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Som æ ser d, så trur æ d kan være greit å ha flere flaggvakte, d så ut som at dæm som sto nu blei litt kald (å helt sikkert litt lei) etterkvært. Ellers syns æ d gikk helt strålanes! Tusn takk t dåkker som gjor at treffe blei så enormt bra!:klapp::klapp: Æ ser allerede fram t neste års kjøring, å kanskje d blir litt:venner: da åsså.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2008 Det eneste negative jeg kan komme på var at det var alt for mye venting under konkuransene,tror folk ble kalde og lei. Holder nok med 1 konkuranse. Ellers var det maget bra, med tanke på hvor lite tid det var brukt og at det var første gangen noe slikt var arrangert der. All honør til de som var annsvarlige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...