Tetning mellom WG og manifold, AAN

Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet manifold på en AAN (S4). I overgangen mellom WG og manifold sitter det en tetning som i mitt tilfelle satt fast på den gamle manifolden da jeg tok den av. Jeg har selvfølgelig kastet manifolden, og mangler derfor denne tetningen/ringen : flau :. Verken Møller eller NBS har dette tilgjengelig (ETKA viser ikke denne ringen). Noen som vet hvor jeg får tak i denne tetningen/ringen? Evt har en ekstra liggende?

Har montert WG++ uten denne, og jeg får ikke opp turbotrykket da stempelet i WG'en ikke tetter skikkelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en ring som er relativt kritisk, ja.. Det er endel sprukne WG'er der ute, så det er ikke umulig at en eller annen har en! Post i ønskes kjøpt i stedet, så kanskje du får litt mer respons.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant igjen manifolden i en metallcontainer (de hadde ikke tømt den etter 2 uker), men ringen var ikke på den. Gikk deretter systematisk gjennom alle bokser og verktøyskrin som jeg brukte ifm ombygging automat til manuell (og manifoldbytte), og vips så fant jeg ringen. Nå skal vi se om turbotrykket når nye høyder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.