#1 Skrevet Februar 28, 2008 hei lurte litt på en ting her.. har en audi a4 1.8t 96mod aeb. å for en liten stund siden så sluttet bilen å gi meg besked i form av lyd når bilen begynner på "reservertank" og når lysa står på når jeg åpner døra uten nøkkel i.. skal jo komme noe slags form for lyd.. gjorde det før ihverfall men nå er det ganske stille.. bare lyset som tenner om at det er lite bensin igjen.. ingen pipelyd.. noen som har peiling på hva dette kan komme av? har sett etter noen gåene sikringer.. men kan ikke si jeg finner noen som mangler.. isåafall er det noen her som vet hvilken port nr. den skal inn i med hvilken nr på sikring.. litt irriterende når jeg er en mester til å glemme lysa på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Som du ser så lurer eg på akkurat det samme:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114227 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 dette må jo være lykken, så slipper man det evige gnåle om ditt og datt hele tiden. så jeg er også interessert i hva jeg skal modde for å få slutt på lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 dette må jo være lykken, så slipper man det evige gnåle om ditt og datt hele tiden. så jeg er også interessert i hva jeg skal modde for å få slutt på lyden hehe.. joda greit det.. men mitt problem er jo det at jeg glemmer å slå av lysa hele forbanna tiden.. så må jeg låse meg inn i bilen igjen å alt det der hvem gang omtrent.. hender en gang hvert skuddår at jeg husker å slå av lysa da .. derfor jeg lurer på hvorfor den forsvant.. den forsvant helt kom tilbake igjen etter noen mnd.. å nå er den borte igjen.. fatter ikke helt hvorfor men.. hadde vært greit å fått noe svar på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...