#1 Skrevet Februar 28, 2008 Vet ikke kor eg skal legge inn innlegget.. eg prøver her.. Noen som vet kor vi for kjøpt turbo støttestag eller ka det heter.. Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Er ikke det litt forskjellig fra oppbygging til oppbygging? Er ganske sikker på at det er meget enkelt å lage selv om meg aldri har prøvd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 Det er sant det du sier alt fra oppbygging til oppbygging.. Er sikkert ikke stress å lage selv, men eg tenke vist det var noen viste kor de solgte noe. så slapp eg å bry megom å lage vist du skjønner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 Det er sant det du sier alt fra oppbygging til oppbygging.. Er sikkert ikke stress å lage selv, men eg tenke vist det var noen viste kor de solgte noe. så slapp eg å bry megom å lage vist du skjønner... Er helt klart enklest å få kjøpt ferdig. Men du skal se at det er enklere enn du tror:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Tror det er ganske lett , men du skjenner sikkert til med lysten til å begynne hehehe.. Letter med bare å klikk klakk så er det på hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2008 støttestaget kommer jo helt an på utformingen av grenrøret, så det blir vanskelig å finne noe masseprodusert stag, med mindre du bruker orginal manifold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2008 Tror det er ganske lett , men du skjenner sikkert til med lysten til å begynne hehehe.. Letter med bare å klikk klakk så er det på hehehe Jeg kunne godt lagd et om jeg viste hvordan det skulle utformes:) støttestaget kommer jo helt an på utformingen av grenrøret, så det blir vanskelig å finne noe masseprodusert stag, med mindre du bruker orginal manifold Er ikke det litt forskjellig fra oppbygging til oppbygging? Var det jeg mente når jeg skrev dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2008 jeg er med.. Har grenrør ,så blir vanskeligt å finne ett ja men for vel lage et selv.. Blir sikkert like bra for det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2008 034 motorsport har brankett og strekkfisk til dette, resten må tilpasses grenrøret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...