Anbefalte innlegg

Vet ikke kor eg skal legge inn innlegget.. eg prøver her.. Noen som vet kor vi for kjøpt turbo støttestag eller ka det heter.. Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det litt forskjellig fra oppbygging til oppbygging?

Er ganske sikker på at det er meget enkelt å lage selv om meg aldri har prøvd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant det du sier alt fra oppbygging til oppbygging.. Er sikkert ikke stress å lage selv, men eg tenke vist det var noen viste kor de solgte noe. så slapp eg å bry megom å lage vist du skjønner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant det du sier alt fra oppbygging til oppbygging.. Er sikkert ikke stress å lage selv, men eg tenke vist det var noen viste kor de solgte noe. så slapp eg å bry megom å lage vist du skjønner...

Er helt klart enklest å få kjøpt ferdig. Men du skal se at det er enklere enn du tror:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er ganske lett , men du skjenner sikkert til med lysten til å begynne :P hehehe.. Letter med bare å klikk klakk så er det på :P hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

støttestaget kommer jo helt an på utformingen av grenrøret, så det blir vanskelig å finne noe masseprodusert stag, med mindre du bruker orginal manifold

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er ganske lett , men du skjenner sikkert til med lysten til å begynne :P hehehe.. Letter med bare å klikk klakk så er det på :P hehehe

Jeg kunne godt lagd et om jeg viste hvordan det skulle utformes:)

støttestaget kommer jo helt an på utformingen av grenrøret, så det blir vanskelig å finne noe masseprodusert stag, med mindre du bruker orginal manifold

Er ikke det litt forskjellig fra oppbygging til oppbygging?

Var det jeg mente når jeg skrev dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med.. Har grenrør ,så blir vanskeligt å finne ett ja men for vel lage et selv.. Blir sikkert like bra for det :D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 motorsport har brankett og strekkfisk til dette, resten må tilpasses grenrøret..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.