Anbefalte innlegg

Hei,

skal lage meg varmeskjold for mitt åpne filter, men så har jeg glemt målene mine hjemme. Om noen kunne vert så elskverdige å tatt mål av luftfilterboksen på sin S4 og PM'et meg?

Sitter i nordsjøen så det er ikke bare å 'ta seg en tur hjemom' for å hente ;)

På forhånd hjertelig tusen takk!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niemand??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan måle dette i morgen hvis du vil. Skal bare ha x og y mål på kassen i tverrsnitt?

Kan jeg forresten spørre hvorfor du har åpent filter? Kikker man på kit fra f.eks. MTM så er ikke modifisering av innsug noe tema før man har byttet til K04 turboer. Man får jo varm luft som har vært igjennom radiator og klima i stedet for kald luft fra inntaket i fronten?

Personlig ville jeg tro at oppgradering til RS4 inntak må være en bedre oppgradering. Meninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du får en tegning fra ETKA og legger inn diverse mål der hadde det vert fint. :)

Akkurat det er grunnen til at jeg skal lage meg et varmeskjold/boks. Slik at jeg ikke får den varme luften som har vert gjennom radiator og klima.

Har vert inne på tanken med RS4 inntak også, men nå fikk jeg dette kit'et billig så da prøver jeg det en stund hvertfall.

På forhånd takk for at du gidder ta mål for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi to som sitter i nordsjøen:)

hvilken rigg/platform/båt er du på?

Du skulle ha laget to da slik eg kunna kjøpt et med deg:)

Eg veit ivertfall min grunn for att eg satte på opent filter, resirk lyden, kanskje eg er gammeldags men eg liker iallefall den lyden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på DeepSea Bergen jeg, vi borer for Marathon på Alvheim. Du da?

Ja en av grunnene var jo også da resirk lyden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på DeepSea Bergen jeg, vi borer for Marathon på Alvheim. Du da?

Ja en av grunnene var jo også da resirk lyden ;)

Eg jobber som rig elektriker på en gammal rig som heiter Bredford Dolphin vi driver for øyeblikket med prøveboring for NOIL..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.