#1 Skrevet Februar 28, 2008 Hei! Noen her som har greie på hva det kan være? Når jeg starter bilen kommer det et gult symbol av motoren, samt tekst i display: Emission Workshop. Mener det er noe med avgass? Kan det være farlig å kjøre med? Kom i morges. Har kjørt bilen 2-3 korte turer, og lyset er konstant. Fikk time mandag for feilsøk. Hadde bilen inne for reparasjon av Webasto for bare noen dager siden. Da byttet de en elektrisk vannpumpe og diverse pakninger der, samt to følere på Webastoen. Kan dette henge i hop med den feilen? Forbanna greier, timevis feilrep. med det, og noen uker før: Rep./bytte av nivåsensor for bixenon. Mye feil på kort tid med såpass ny bil synes jeg..... Dyrt også Fortsetter det i lengden, så blir det Ford igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Kanskje tidlig å bumpe denne:o Bare usikker om jeg kan kjøre med dette til jeg har time mandag... Verksted mente det gikk, men er selv skeptisk.... Noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 Har samme feil på Passaten vår, og her er det G62-føleren som er litt til og fra. Men les feilkoder, så får du et bedre svar. Uansett ikke farlig å kjøre med så lenge det bare er gul lampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 Ok, takker for svar:) Da kjører jeg som vanlig til mandagen. Blir spennende hva som er feil..... Håper det bare er en føler.... Og at den ikke er dyr: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Fikk telefon fra verksted i dag. Der var to feil.8 Elektrisk gasspjeld, og en sikring ryker til en vifte. Får halvdelen av arbeid og deler dekket av VW. Er nok et kjent problem da. Får bilen igjen i morgen. Blir spennende om jeg slipper unna tålig greit kronemessig da hehe. Gumpens Auto Lyngdal som har bilen inne. De reparerte også bixenon (høyderegulering) tidligere, samt webasto tilleggsvarmer for litt siden. Virker som de vet hva de gjør. Får ihvertfall tilbakemeldinger på tlf. om status hver gang jeg er der. Synes det er bra. Regninga blir jo spennende da. De tar vel rundt tusenlappen i timen, så blir fort penger av det:p Mye dill med bilen på kort tid..... Håper det roer seg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...