#1 Skrevet Februar 28, 2008 hei. imorgen skal jeg forhåpentlig montere no xenon på coupeen. men jeg titta litt oppi motor rommet idag.... og der så det veldig trangt ut. så vis noen har vært med på dette før. så er jeg veldig takknemlig for no tips... kan jo hende det går lett når man begynner men.. så trangt ut gitt Jonas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Du må nok ut med lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2008 huff.. jaja. nå har settet kommet. så da er det bare og skru ut lykter og drit da:( så tungvindt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2008 Tungvindt? Alternativet er jo å la være å sette de i Du må jo ikke ut med de hvis du absolutt ikke vil, men det blir jo ufatterlig mye lettere om du tar de ut, da det ikke akkurat er god plass nedi der som du sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2008 hehe. jada. jeg vil nok men blir vel litt ekstra styr med og få justert lysene etterpå og slik siden du skrur dem av. blir ekstra jobb. men som jeg gleder meg til og kunne se med nærlys på kveldstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2008 hallo. tenkte og skrive åssen det gikk, vis det er noen andre som lurer på det samme og søker opp denne... Det gikk så lett som bare det faktisk. trengte ikke og ta ut lykter ell noe. bare tok ta dekslet over høyre lykt. ved radiatoren. og på venstre side, var det bare og ta opp den luftinnsug slangen. så kom du helt fint til overalt. deili:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2008 har ingen planer om å gjøre dette på min coupe men har du noen bilder av hvordan det ble seende ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2008 jo det kan jeg prøve på.. tok bare et før og etter bilde over taket og ut. men.. første bildet får veldig hjelp av snøen til og lyse opp der tror jeg. for jeg syns dem lyste opp mye dårligere og gulere en hva det bildet viser, før: etter: bilde av settet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...