#1 Skrevet Februar 28, 2008 Har kommet over 4 RS4 felger og lurer på hvordan jeg kan se om dette er original eller replica felg? Ser ikke noe delenummer eller annen identifikasjoen på felgen. Står delenummer el.l. trykt på originale felger? Noen annen måte å identifisere felgen på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2008 Det står et vag delenummer i de originale felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2008 Orginale RS4 felger mener jeg på har ganske lavt innpress. Rundt ET 25 eller noe deromkring...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 8,5x18 et20 delenr 8d0601025t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2008 Min mors A4 har et sett med replika-felger (som mangler navdeksler ) og her står det på innsiden: "Not OEM". OEM betyr "Original Equipment Manufacturer", dvs. produsent av originaldeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2008 Uansett er det dritt kvalitet og anbefales IKKE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2008 Hmm, jeg kjøpte et sett med RS4 II felger 8x18 ET 53 (hvis jeg husker riktig), og disse ble jeg fortalt at var originale felger.. Står ingen "Not OEM" inni de. Finnes altså ikke RS4 II i annen utgave enn 8,5x18 ET20 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2008 rs4II kom i 8 og 9x19" et29 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2008 RS4 II designet finner du på mange modeller som leveres fra Møller... De vil dermed være OEM går jeg utifra. Men derimot så tviler jeg på at felgene dine var ment for og stå på en RS4... Men at de er ekte "VAG" felger med rs4 II designet er jeg sikker på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2008 Er det ikke 10stk bolthull i Replica (5x100 og 5x112) og 5stk i org felger (5x112) da?I så fall kan man fort identifisere de på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...