#1 Skrevet Februar 29, 2008 Legger ut dette for en kompis av meg som trenger noen svar på dette : "Har merket i det siste at bilen går så dårlig,men har ikke fått gjort noe med det.. MEN ved pådrag så merka jeg at bilen ikke går som den skal og klarte nesten ikke mer enn 60km/t opp en vei med ca 8% helling. Virker som bilen ikke vil over 3-4 tusen omdreininga når motoren fe litt belastning... Har skifta diesel filter,dyserens å gjort rent luftfilteret... Står en chip på bilen men vet ikke om den kan ha noe med saken å gjer ?" Håper noen har noe svar på detta ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2008 Tette katalysatorer.......... 2skt nye på møller 17200kr... Samme problemet på min=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2008 Masse forskjellige tips til feilsøking på r5 her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2008 min var nesten slik som du beskriver, da var det en lekkasje på en trykkslange....merket ingenting annet enn bilen gikk som et dass og røykla området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2008 Her har du hva som var mitt problem. Bilen nektet å gå etter 3000rpm med belastning. Ingen røyk, masse lyd å lite futt.. Tette cat'er resulterer i at motor produserer mer eksos enn va cat'ene klarer, og turbo klarer ikke mate på mere pga ekstremt mottrykk i eksos.. Litt knontete forklart, men ligger litt logikk i det. Etter nøyaktig 14 skruer kan du ta ned cat'ene å muligens se akkurat det samme som på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2008 Takk for svar! Men katalystaoren såg fin ut, og lmm fungerer i følge han. Trykkslangen skal jeg be han sjekke. Noe mer som dere vet han må sjekke ? Eller bare ta bilen til Møller og lese av evt feilkoder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 29, 2008 Ryker bilen no jævlig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...