#1 Skrevet Februar 29, 2008 Trenger en frontfanger til min 2000mod A4 b5 sedan. Noen som kanskje har dette liggene, eller har den bjelken som er inni? Skal bruke den til stylingfronten... Mvh Børge Edit : Fikk kjøpt en på møller så denne posten kan slettes* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Trenger en frontfanger til min 2000mod A4 b5 sedan. Noen som kanskje har dette liggene, eller har den bjelken som er inni? Skal bruke den til stylingfronten... Mvh Børge Edit : Fikk kjøpt en på møller så denne posten kan slettes* Fikk du kjøpt bare bjelken? Kan jeg isåfall få delenr av deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Fikk du kjøpt bare bjelken? Kan jeg isåfall få delenr av deg? Fikk ikke kjøpt bjelken nei...så det ble en dyrt stylingfront kan du si ;p Mulig du kan få kjøpte den bjelken av meg om du er int. Ser ikke ut som jeg får bruk for den. Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 Jaa, jeg er interesert... hva skal du ha for den? Har noen i Bodø som kan ta den med til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2008 Jaa, jeg er interesert... hva skal du ha for den? Har noen i Bodø som kan ta den med til meg.. Vet ikke helt. Du kan jo komme med et bud, hva du tror den er værd? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2008 Byr 600 for bjelken... Da slipper du å tenke på frakt og slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...