#1 Skrevet Februar 29, 2008 Min far har en 03 Passat 130hk TDi som det begynte å komme noen merkelige lyder fra idag under pådrag. Virker som at det er når den får turbotrykk. Blåser noe helt ekstremt der fremme, verste orkanen! Hørest ut som det kommer fra turbosiden, men når jeg står på tomgang å ruser den opp høres det nesten ikke, så jeg får ikke lokalisert noe. Har sett over slanger og rør til og fra cooler/turbo kan ikke helt se noe. Noen som kan ha noen formening på hva dette kan være? Sprukket slange? Syns ikke den går noe spesielt dårligere enn normalt, men merker at den kutter litt smått av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2008 Hadde dette på min A6. Var sprukken slange som var vanskelig å se enda det var rett før innsuget. Se en gang til. Høres ut som det er lekasje ganske nert turbo. Ryker den under gasspådrag? Da har du definitivt lekasje på en slange=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2008 Hadde dette på min A6. Var sprukken slange som var vanskelig å se enda det var rett før innsuget. Se en gang til. Høres ut som det er lekasje ganske nert turbo. Ryker den under gasspådrag? Da har du definitivt lekasje på en slange=) Yesda, akkurat vært under å sett litt mer nøye nå, og det stemmer som du sier, slangen ut fra turboen var sprukket! Men takk uansett Greit å få delt litt erfaringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2008 Det er en ganske typisk feil på 130 hesteren at slangen rett ut fra turbo sprekker omtrent helt inne ved koblingen på turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2008 Jepp, skjedde meg og det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...