Anbefalte innlegg

Jeg har noen Recarostoler liggende å slenge, skulle gjerne ha hatt disse over i A6'a (Avant, 98-modell). Vet noen hvor man får tak i de rette festeadapterne? De som er på nå er for Subaru : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellanor er norsk importør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Får stikke innom en eller annen butikk som leverer fra Hellanor og høre om jeg får tak i de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller kontaktet de direkte.

Vi får vel noe rabatter gjennom klubben der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gangen jeg handla meg Recarounderstell sist handla jeg her: http://www.dw-tuning.de

 

Kom på halve prisen i forhold til i Norge.

 

Er understellet så dyrt at man blir rikmann av å importere det? Ser liksom ikke for meg at tusenlappene flyver for noen jernrør :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er understellet så dyrt at man blir rikmann av å importere det? Ser liksom ikke for meg at tusenlappene flyver for noen jernrør :P

 

Vel, de jeg kjøpte kosta 800kr/stk den gangen. Hellanor skulle ha over 2000kr/stk. Rik ble jeg ikke, men da kunne jeg handle mye annet vettugt i tillegg, slik at jeg alt i alt sparte meg fattig;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, de jeg kjøpte kosta 800kr/stk den gangen. Hellanor skulle ha over 2000kr/stk. Rik ble jeg ikke, men da kunne jeg handle mye annet vettugt i tillegg, slik at jeg alt i alt sparte meg fattig;).

 

: eek : såpass prisforskjell! Da bestiller jeg fra Tyskland!

Var innom Mekonomen her i Tromsø og spurte i dag om de leverte Recaro understell. Det gjorde de ikke, så de sendte meg videre til Bilextra.

På Bilextra fikk jeg kontrabeskjed, jeg måtte dra på Mekonomen om jeg skulle ha Recaro-deler, for de på Bilextra leverer kun Sparco :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.