#1 Skrevet Februar 29, 2008 Alarmen på min passat har en tendens til å gå av i tid og utid... flere ganger på rad og til tilfeldige tidspunkt.. noen som vet hva dette kommer av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2008 På A4'n spruter jeg stadig vekk låsen full av CRC 3-36, som sikkert får en bryter inni der til å gå litt lettere. Hjelper iallefall på alarmen. På A4 iallefall, så lyser dioden konstant i 30 sek før den begynner å blinke om alt er i orden. Er det ikke det, så blinker den hurtig, får den roer seg litt. Da er min erfaring at det er lurt for nabofreden å ta ut kontakten på alarm-bærta, som ligger på venstre side inni rommet bak. Men etter smøring, så forsvinner ofte den hurtige blinkinga til dagen etter eller noe. Og om vinteren så smøres den ganske ofte. Har prøvd med lithium-fett inni der, men den størkner, og er ikke noen god løsning. Så derfor 3-36, som er proffversjonen av 5-56. Genialt smøremiddel til alt av bilskruing, selv om det ikke er mest penetrerende eller varer lengst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...