#1 Skrevet Februar 29, 2008 Lurte på som sagt om noen som vet hvor man får BBS emblemer...? Kan bare være emblemer uten holder, da jeg har det.. Er vel 70-71mm emblemet må være.. har sett på ebay, men der er det 20 euro pr stykk pluss frakt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2008 http://www.autogrip.no/ men når det har sagt så har jeg venta i snart 4 mnd`er på de senterdekslene jeg bestilte til LM`ene mine og har fremdeles ikke fått dem! Hadde til mange andre bbs, men LM var problematisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2008 hva måtte du betale for de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2008 Har dessverre ikke fått prisen på dem enda. Så det blir vel en uhyggelig overraskelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2008 Er ikke så dyre, kjøpte nye til noen BBSer for et par år siden. Da kosta de 120 eller 150 pr.stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...