#1 Skrevet Februar 29, 2008 skulle skifte bremseklosser på s2'n min i dag. skrudde av kalippere og lokket på bremseveske beholderen. presser inn stempler på kalippere og setter på nye klosser. monterer kalippere igjen og pumper på pedal. bremse veske nivået er på fult, men pedalen går nesten i bunn. etter ca 5 minutter med pumping på pedal. lufter bremsene for å utelukke luft i systemet. pedalen blir bedre etter mye pumping. kjører en liten tur å tester bremsene; pedal tar langt inne og bremser dårlig uten et par pump på pedalen: klø : ligger meg under med pedaler og konstanterer lekasje fra hovedbremse sylinder. gummien rundt staget fra pedal har sluppet/sprukket, og det ligger litt bremseveske rundt hovedbremsesylinder..... noen som har vert borti lignende ved bytte av klosser? har aldri vert borti lignende før..... så spørsmålet mitt er om jeg må kjøpe ny hovedbremse sylinder eller er det mulig å reparere denne? haster litt i grunn da dette er bruksbilen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2008 ingen som har noe å si? skulle hatt et svar på dette snarest....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2008 F¨r ikke tak i repsett tror jeg. Denne er forresten et lite helvette å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2008 F¨r ikke tak i repsett tror jeg. Denne er forresten et lite helvette å bytte off:p et helvette å bytte ja: bh : tenkte meg i grunn det egentli.... noe ide om hvor lang tid dette tar å bytte ca? er det gjort på en søndag? og hva denne koster ny`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2008 sist gjorde jeg det på¨drøye to timer , men det var med mine pianofingre Vet ikke hva den koster ny, clutchmasteren koster 1800 så jeg antar at bremsemasteren er i allefall dyrere enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2008 sist gjorde jeg det på¨drøye to timer , men det var med mine pianofingre Vet ikke hva den koster ny, clutchmasteren koster 1800 så jeg antar at bremsemasteren er i allefall dyrere enn det ok, 2 timer ca ja. høres bedre ut enn først tenkt. hehe. dyr er den nok ja: dum : men det er da møller kjent for. hehe. får ringe møller å høre i morgen da. takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...