Anbefalte innlegg

disse gutta har baller! fytti helvette! sikkert repost og:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt ut maaaange ganger før ja,men dette er like rått og se hver gang! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt ut maaaange ganger før ja,men dette er like rått og se hver gang! : rock :

tenkte meg! :P

dem setter ny rekord i rush trafikk kjørning da!: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette normalt? : klø : Går omtrent like radig unna med meg på vei hjem fra jobb.

Ingen sånne fyskam-videoer jeg har sett hittil slår galskapen til denne tsjekkiske klovnen.

Del 1:

Del 2:

Noen av de forbikjøringene der er helt håpløse å beskrive med ord. Jeg unner vanligvis de fleste muligheten til å overleve og revurdere hva i helv. de nettopp gjorde og helst ikke gjøre det igjen, men han karen her hadde jeg frydet meg over å se smurt utover en fjellvegg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette normalt? : klø : Går omtrent like radig unna med meg på vei hjem fra jobb.

Ingen sånne fyskam-videoer jeg har sett hittil slår galskapen til denne tsjekkiske klovnen.

Del 1:

Del 2:

Noen av de forbikjøringene der er helt håpløse å beskrive med ord. Jeg unner vanligvis de fleste muligheten til å overleve og revurdere hva i helv. de nettopp gjorde og helst ikke gjøre det igjen, men han karen her hadde jeg frydet meg over å se smurt utover en fjellvegg!

Det første jeg tenkte var "DUST!" :)

Baller av stål eller idiot. (jeg setter penger på det siste) : rolleyes Han her har vel en smule mer flaks enn han fortjener.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler at jeg nesten kjørte sånn da samboer'n ringte meg på jobben å sa "vannet hadde gått". : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.