#1 Skrevet Mars 1, 2008 i konebilen, så lyser lyset for at AC en på bare når knappen holdes inne, Lyset slår seg av når man slipper knappen. En skjelden gang går det ann å slå på AC. Noen som vet hva dette kommer av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 temperaturen ute. skrur seg ikke på vist det er kaldere en en viss grad som jeg ikke husker hva er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2008 Går det ann å deaktivere dette at den ikke står på hele tiden ? En kammerat har samme "problemet" og det begynner jo å dugge noe vilt når ac en går av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2008 skal ikke si det 100% men tror ikke det for det har vel noe med avfokteren og gjøre tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2008 Er AC registeret som avfukter lufa. Den er kald, og på samme måte som dupp på utsiden av en kald halvliter, samles vannet der, og taes således ut av lufta. Er ikke noen annen avfukter enn det. Dersom det er for kaldt, risikerer en at vannet fryser på registeret, derfor slåes gjerne AC av under 5 grader. Selv om det er der e har mest bruk for det da...0 føre, snø på gulvet og fuktig luft på ruta..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2008 gjelder dette på A6 også, kan slå på min ac uansett, jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 Min også er jo på hele tiden ? Er vel bare en automatik som avrimer den av og til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...