#1 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har da problemer med en s4 2.2..... Bilen virker helt fint når den er kald, men når tempen stiger begynner den å gå hakkete på tomgang og jeg får redusert effekt, den går på alle sylindrer hele tiden.. Kan katalysatorene være deffekte? ( ligge å sperre for eksosen) Og etter jeg har vært ute å kjørt en stund lukter det en blanding av dritt og nå anna dritt. Hvis noen har peiling setter jeg pris på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 virker som katten kan være tett ja, men har du søkt etter feilkoder med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 virker som katten kan være tett ja, men har du søkt etter feilkoder med vagcom? Nei, har ikke d. skal høre med noen kan gjøre d her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 da fant jeg feilen. det hvar turtalls sensoren på svinghjulet som ikke fungerte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 aha, merkelig oppførsel til å være den.. Men men, enda en ny erfaring:D fra at du fikk det i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...