#1 Skrevet Mars 1, 2008 Etter at jeg overhala G-laderen i sommer, så har en reim sliti allerede, dette skjedde ved full brems (om det bare var tilfeldig vet jeg ikke)...Men byttet hvertfall denne og nå ser jeg den har begynt og bli spist opp igjen..på venstre side når du står foran bilen, har prøvd og kikke og sjekke om det er noe som ikke sitter riktig, men alt ser ut til og sitte bra og reima har god klaring, skjønner ikke hvorfor den da blir sliti? Noen ideer? Bilen det gjelder er en Corrado G60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 Etter at jeg overhala G-laderen i sommer, så har en reim sliti allerede, dette skjedde ved full brems (om det bare var tilfeldig vet jeg ikke)...Men byttet hvertfall denne og nå ser jeg den har begynt og bli spist opp igjen..på venstre side når du står foran bilen, har prøvd og kikke og sjekke om det er noe som ikke sitter riktig, men alt ser ut til og sitte bra og reima har god klaring, skjønner ikke hvorfor den da blir sliti? Noen ideer? Bilen det gjelder er en Corrado G60. sitter kilehjulene rett ovenfor hverandre? reima går ikke litt på skrå eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2008 hmm, ser ut som om de sitter rett ved sidenhverandre sist gang jeg sjekket, men skal sjekke igjen nå etterpå jeg for sikkerhetsskyld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2008 Se over alle hjulene om de har fått seg et slag. Er lett for at kanten som skal holde reima i hjulet blir trykkt litt inn og dermed spiser opp reima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...