#1 Skrevet Mars 1, 2008 Har noen peiling om det går an å montere dette på min 2000modell Audi A6 Avant? Jeg har tatt opp baksetet idag, men fant ikke noen fester der nå. Men har noen peiling om jeg kan montere dette og hva slags delenummer jeg må ha for å bestille dette. Håper noen kan hjelpe meg....venter unge i slutten av Mai, og det kan være greit å handle inn det jeg trenger litt i forkant. Har da sett meg ut MaxiCosi Cabriofix stol, med Easyfix basen (isofix) til MaxiCosi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 Det skal være mulig ja, Skulle montere det på min, men kom aldri så langt... Skal lete litt etter delen jeg kjøpte, så kan du få delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2008 Har sjekket ut det samme med min 98 modell, ingen fester der heller.. ifølge forhandler betyr det ikke så mye om du har isofix eller ikke hvis du kjøper stol med "base" ala maxicosi, da disse strappes fast i selen en gang for alle. Poenget med Isofix er å unngå feilmontering, men med disse basene så gjør du det svært sjelden, og kan ta deg tid til å gjøre det skikkelig! Jeg ble anbefalt å kjøpe standard, og ikke ettermontere fester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg vil heller montere fester, da det vil være mindre press på skinnsetet bak, da basen vil "henge" i luften over baksete puten. Koster det alt for mye blir det kun kjøpt slik Easybase fra MaxiCosi, hvor man ikke har isofix, men funker på samme måte. Stolen er allerede handlet av svigers....så det blir en MaxiCosi Cabriofix i Black reflection farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 Isofix fester er ikke noe problem og montere. På min A6 var det to teipbiter over hullene som isofixfeste skulle skrus fast i. Ta ut sittedelen så ser du dem helt oppe ved kanten der hvor ryggstøtte begynner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg vil heller montere fester, da det vil være mindre press på skinnsetet bak, da basen vil "henge" i luften over baksete puten. Koster det alt for mye blir det kun kjøpt slik Easybase fra MaxiCosi, hvor man ikke har isofix, men funker på samme måte. Stolen er allerede handlet av svigers....så det blir en MaxiCosi Cabriofix i Black reflection farge. Bare et tips... Basen og setet koster 1200,- inkl frakt fra USA!!! i alle fall det jeg betalte på ebay.com, regner med at du finner isofixen der også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...