#1 Skrevet Mars 1, 2008 noen som har en overhalt turbo til audi a4 1,9 tdi 97 mod til salgs?..min røk idag:-( eller noen som har forslag til noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 har skjedd det samme med bilen til dama.. Virker som turboservice er billigst.. Bytteturbo var 6900+moms! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2008 takk for svar.6900 + moms?????faen så dyrt...overhaling av den jeg har nå da?kan det lønne seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2008 gikturbo.se er nok rimeligst Nå er det kommet GIKturbo på Kongsberg også, tror de har brukbare priser. Overhale din egen er litt rimeligere enn bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 Det var et eller annet med langstilt og tverrstilt motor men jeg husker ikke hvordan det var... uansett så har Espen Andrè Nørve en ny turbo til en 1,9 tdi liggende til en hyggelig pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2008 Ring Tore på TURBOPOWER. 32722700/93216695 Bra priser og bra service. Han er gammel i faget og kan alt=) Han holder også til på Kongsberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2008 biltema turbo - 3900kr usikker på om det bare er til 1.8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2008 takk for alle svar,må nok vente til mandag før jeg får svar fra de forskjellige folkene:-)kommer tilbake med hvordan det gikk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2008 Det var et eller annet med langstilt og tverrstilt motor men jeg husker ikke hvordan det var... uansett så har Espen Andrè Nørve en ny turbo til en 1,9 tdi liggende til en hyggelig pris:) den passet visst ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2008 Hva med å benytte anledningen til å oppgradere litt? - Turbo og dyser fra http://www.kermatdi.com - Custom chip fra Aligator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2008 da er splitter ny turbo på vei fra ålesund:-)min gode venn Kent-Robert hadde en liggende:-)da gjenstår bare montering:-)bruke kvelden på det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2008 Finito:-)brukte 4,5 time:-)gjenstår bare å montere slangen fra turboen å til intercooleren.passet ikke med den nye.men har ihvertfall større turbo nå:-)den er til en 130 hk,mens min motor er org.110....men chippet til 150...så nå har jeg muligens mere hk;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2008 sucsess:-D da er alt perfekt:-)slangen kom på plass og turbotrykket kom endelig igjen:-)kaaaansje litt lite trykk,1.4 bar...men skal stille det til 1,5-6 i morgen:-)så er det bare og bestille turbotimer:-)tar ikke sjansen på å blowe flere turboer... (PS)tok en 2.5 l A6 tdi nettopp:-D) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2008 Trenger da ikke turbotimer på dieselbil for å unngå koksing? Ikke samme temperaturproblemet som ved bensinturbo. Litt rolig kjøring før du stopper motoren skal holde plenty. Bruk heller pengene på turbotrykk- og eksostemp måler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2008 tenger å trenger.....kjekt å ha;-)men en turbo er en turbo...uansett om der er diesel eller bensin...men du har rett. har turbomåler....men skulle kansje hatt en eksostempmåler ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...