#1 Skrevet Mars 1, 2008 Regner med at det blir møte den 6 Mars Eg komme sannsynlivis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer. Men legg til litt mer i topic er du snill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2008 er nok på jobb denne gangen og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer. Men legg til litt mer i topic er du snill. ops gikk litt fort å gæli her hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2008 Får se om jeg kommer, fremhjulet la seg plutselig for å sove inne i hjulbuen, så jeg står uten bil nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2008 I'll Be There! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg er Offshore så får ikke mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2008 Legger ved et lite bilde som viser hvorfor jeg ikke kommer: Håper (for de som kommer sin skyld) at det blir bedre oppmøte enn forrige gang, da var vi vel totalt 5 stk. eller noe sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2008 Legger ved et lite bilde som viser hvorfor jeg ikke kommer: Håper (for de som kommer sin skyld) at det blir bedre oppmøte enn forrige gang, da var vi vel totalt 5 stk. eller noe sånn. Bare si ifra om du vil hentest? er jo plass til en til hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2008 Legger ved et lite bilde som viser hvorfor jeg ikke kommer: Håper (for de som kommer sin skyld) at det blir bedre oppmøte enn forrige gang, da var vi vel totalt 5 stk. eller noe sånn. kan du ikkje setta på nye kula te torsdag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2008 Sier ikke nei takk til skyss, men jeg må hentes i byn i så fall Dag Anders: Kunne sikkert det, men jeg vet ikke om det er noe mer som er ødelagt, det er ikke min bil, jeg har ikke noen mulighet for å komme meg rundt omkring, og bilen står nå hos Møller. Så det kan være at bilen er fikset til torsdag, alt etter som, men for alt jeg vet blir bilen sendt til Ola's. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2008 eg komme ikkje denna gong heller. sitte i brasil å vente på deler så eg kan få jobba litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2008 Kan sikkert plukke deg opp eg og .. bare hyl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2008 Det blir en sinnsyk lang kjørertur hehhe lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2008 Hei folkens =) Nytt medlem her, kor og ka ti møte folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2008 Vi møtes på Solvang på baksiden av gamle Haugaland billag sitt bygg kl 1930 første torsdag i mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 3, 2008 Ok, regne me at eg kan stilla. Har sett at d e dårlig oppmøte i andre tråar her, håpe folk gidde å slepa rævå ut i bilen og komma då =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 4, 2008 kommer jeg, vis jeg husker det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 7, 2008 Hvordan var oppmøte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 7, 2008 Var el heller slakt det var 6-7 stykker, ok npk til å være midt vinters, men husk våren kommer fort still opp i april.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 7, 2008 Noe slapt oppmøte men greit, blir sikkert bedre utover vår\sommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 7, 2008 Neste gång kan eg nesten garantera at eg stille opp me Golfen min (sjøl om d sikkårt blir me prøveskilt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 8, 2008 jeg glemte det ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...