Anbefalte innlegg

Har lyst på litt mer lyd i A4'en, så hvilket innsatsfilter bør jeg velge?? Vil ikke ha konfilter eller noe sånt. Vil ha det slik at det er fort gjort å sette det i orginal stand...

Noen erfaringer?? Link til side??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har brukt K&N innsatsfilter ("vått") både på Q7 og RS2, har fungert veldig bra, og det kommer en del mere lyd gjennom det i RS2'n. Ikke no særlig lydforskjell i Q7'en, men det skal hjelpe litt på luftgjennomstrømningen etter chippen kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, jeg er bare litt skeptisk til vått filter med tanke på LMM, men det er jo mange som kjører med det uten problemer.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^Stemmer der, men så lenge du er nøye med å tørke det skikkelig etter du renser det og setter det inn med ny olje, tror jeg ikke det skal være no problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T5 min har gått ca 100000km med kn-filter uten problem. Nærmer seg 123000km totalt.

Er som Thomas Skaala sier ver nøye med reingjering og ikkje bruk heile flaska/ sprayen med olje på ein reingjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.