#1 Skrevet Mars 1, 2008 Har lyst på litt mer lyd i A4'en, så hvilket innsatsfilter bør jeg velge?? Vil ikke ha konfilter eller noe sånt. Vil ha det slik at det er fort gjort å sette det i orginal stand... Noen erfaringer?? Link til side?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2008 jeg har brukt K&N innsatsfilter ("vått") både på Q7 og RS2, har fungert veldig bra, og det kommer en del mere lyd gjennom det i RS2'n. Ikke no særlig lydforskjell i Q7'en, men det skal hjelpe litt på luftgjennomstrømningen etter chippen kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Okei, jeg er bare litt skeptisk til vått filter med tanke på LMM, men det er jo mange som kjører med det uten problemer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 ^Stemmer der, men så lenge du er nøye med å tørke det skikkelig etter du renser det og setter det inn med ny olje, tror jeg ikke det skal være no problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 T5 min har gått ca 100000km med kn-filter uten problem. Nærmer seg 123000km totalt. Er som Thomas Skaala sier ver nøye med reingjering og ikkje bruk heile flaska/ sprayen med olje på ein reingjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...