#1 Skrevet Mars 2, 2008 Som topic sier, hvem her på berget er billigst på AEZ? Den felgen jeg lurer på å kjøpe (sier ikke modell enda) har jeg så langt fått pris på ca 17.600,- med gummi i dimensjon 235/35R19, og håper det vil kunne gå an å få denne noe billigere. Pristilbudet var på Vianor, og var bare for å begynne et sted. Derfor, hvem er billigst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Som topic sier, hvem her på berget er billigst på AEZ? Den felgen jeg lurer på å kjøpe (sier ikke modell enda) har jeg så langt fått pris på ca 17.600,- med gummi i dimensjon 235/35R19, og håper det vil kunne gå an å få denne noe billigere. Pristilbudet var på Vianor, og var bare for å begynne et sted. Derfor, hvem er billigst? Skaffer ikke felgen dessverre, billige dekk kan jeg ordne.. bare send meg en PM, skal du få priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 vanskelig å vite når du ikke sier modellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...