#1 Skrevet Mars 2, 2008 Hei folkens. Lurte på om man skulle prøve å finne på et treff utenom det vanlige. Noen tips om hva vi kan finne på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 - Photoshoot treff f,eks.. Der flest mulig tar med kamera og så tar vi bilder av hverandres biler, i fart etc.. - Bowling/biljard på SAS med ei brus eller et par øl.. - "Råne"møte, der vi møter et sted og henger elns: klø : Ivertfall jeg er mest hypp på førstnevnte, da jeg såvidt har fått meg litt skillz med kameraet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 hadde jo vært kult med en slik treff som førstnevnte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 hadde jo vært kult med en slik treff som førstnevnte... Jeg har bestilt meg stativ til kameraet + at jeg har gorillapod fra før. Og så er Burøya, Nordsia og/eller Soløyvannsveien ypperlig til formålet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 ja. går jo ann å se hvor mange som er innteresert i dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2008 ja. går jo ann å se hvor mange som er innteresert i dette... Ja, og ikke minst få forslag til når vi skal gjøre dette.. Så, la oss komme til poenget: Hvem er interessert i å sette av en ettermiddag til ta bilder av hverandres biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg er med på det.. Bare jeg husker datoen som blir fastastt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2008 mnja......tøfft....bilda....mnjaaa. men uansettt.. æ kommer. nårti? sånn nu sånn med en gang det bi finvær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg er med på det.. Bare jeg husker datoen som blir fastastt Skal minne deg på det pus;) mnja......tøfft....bilda....mnjaaa. men uansettt.. æ kommer. nårti? sånn nu sånn med en gang det bi finvær? Både ja og nei. Jeg har ikke mulighet før tidligst uke 12, og stativet mitt kommer ikke før uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2008 er med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2008 I`m in vel og merke hvis jeg får tid.. har litt å styre med for tiden, men det er bare å rope ut, så dukker jeg nok opp skal dere se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2008 Kommer såfremt det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2008 Såfremst min non-vag får stå i midten så kommer jeg.. Er værtfall med på bowling etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2008 Såfremst min non-vag får stå i midten så kommer jeg..Er værtfall med på bowling etc. Nå må du få det ordentelig bil....... VW,Audi eller skoda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2008 skal vi prøve et møte i nærmeste framtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 8, 2008 skal vi prøve et møte i nærmeste framtid? Er med på den:) Søndag 16.3 ? Jeg kan ikke før uansett, er på fjellet fra man- fredag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 8, 2008 kanskje det... tidlig på dagen eller? går sikkert bra for meg hvis e får ungen med.. trur madammen skal på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 10, 2008 Er hjemme i Lofoten den helga og spiser kjøttkaker, så går ikke for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2008 Nå må du få det ordentelig bil.......VW,Audi eller skoda. se se se skoda og :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 30, 2008 Hei folkens! Blir det noe i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 30, 2008 peppes kl 18.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 26, 2008 blir det møte i morgen kl 18-19 eller noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2008 blir det møte i morgen kl 18-19 eller noe slikt Ikke for min del dessverre:o Skal montere ny eksos på 2`er Golfen.. Men, vi har jo treff kommende torsdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 26, 2008 Jeg hadde tenkt å komme kl 18. Håper flere hiver seg rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 26, 2008 får se. tror ikke jeg kan komme før rundt 19.00. men kan jo sende en melding om dere blir noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...