Film: Hvordan man ikke skal kjøre gocart - AU!

Anbefalte innlegg

Det der prøver vi ikke på i Drammen neste gang, ok?

Så litt for vondt ut for min del...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahahahahaha auauauauauauau

Satte filmen på pause idet han traff bakken, så ikke godt ut.

Hmmm... Skulle vurdert hjelm ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

au au sier jeg bare!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Hmmm... Skulle vurdert hjelm ja...

Hehe, hjelm og en gokart som visste hvilken vei den skulle lande. Ser lite bra ut når kan blir grusa av gokarten. De er jo ikke akkurat lette heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Hehe, hjelm og en gokart som visste hvilken vei den skulle lande. Ser lite bra ut når kan blir grusa av gokarten. De er jo ikke akkurat lette heller.

Virket hjemmesnekra den gokarten der.. På de som jeg har kjørt så har man sittet mye lavere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

redd den nasen der aldri blir helt rett igjen... off... vondt sikkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Detta e sånne ting me gjor når me va små... og som virka heilt genialt heilt te me faktisk gjor d... også endte det ALLTID ma katastrofe... og DA skjønte me kor dumt det egentlig va... Tenke først hadde sikkert vært en grei ting å gjøre...

Forsåvidt så e d det en har kompisa til, nemlig å prøve ut ting du ikkje tørr sjøl...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud... Så bra ut helt til han tryna... at folk ikke tenker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første som slo meg var at de burde fått ham til å ligge helt stille ved rygg/nakke skade...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy f.@n det der så innmari vondt ut. AUAUAU....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært med på en kjempekræsj med gokart selv. Ble faktisk hevet ut av gokarten...........at det gikk bra tror jeg bare var flaks!!!!!!!!!! Vi var en god gjeng med lokale helter som brukte å ha oss noen runder gokart på søndag for å bli edru hehehe! Vi var vel en 10 stykker som alle skulle gjennom første svingen......det var jo dømt til å mislykkes !!!! :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater filmer som ikke lar seg laste ned. Og denne lar seg ikke spille av hos meg engang, den bare ber om at jeg laster ned samma driten hele tida. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.