Anbefalte innlegg

Har tonet alle rutene mine, og så er de så j'''''' skitten etter arbeidet..

Er det noe spesielt produkt som skal brukes? eller er det Jif vindu og avispapir som gjelder som på vanlig ruter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at vanlig vindusvask eller såpe (som du kanskje brukte for å legge på filmen?) gjør susen? Og kanskje heller en microfiberklut. Regner med det var på innsiden du mente:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at vanlig vindusvask eller såpe (som du kanskje brukte for å legge på filmen?) gjør susen? Og kanskje heller en microfiberklut. Regner med det var på innsiden du mente:p

Var et firma som la på filmen, har bare aldri somlet meg til å få vasket rutene. Vanlig såpe og klut har jo en tendens til å legge igjen litt skjolder. Pleier å bruke jif og avispapir på vanlige vinduer, blir kanon bra. Tenkte kanskje filmen ikke tålte det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør bruke en vindusvask som er uten amoniakk og en microfiberklut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis et firma har gjort det hadde jeg reist rett tilbake å fått krevd at de tok full vask! Min bil så ut som et helvete etter soting, og jeg reiste tilbake, kjefta han ned så han ble forbanna, helt til han kom ut å faktisk så selv hvordan bilen min så ut innvendig (de hadde også bytta front rute da, og halve bilen var fylt av glasskår også).

Der tok de all skyld, vakset og støvsugde, PLUSS at det var en i firmaet som fikk sparken. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nevne at blandt annet DuraGloss sin window cleaner er trygg for tonede ruter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M vindusvask er topp;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis et firma har gjort det hadde jeg reist rett tilbake å fått krevd at de tok full vask! Min bil så ut som et helvete etter soting, og jeg reiste tilbake, kjefta han ned så han ble forbanna, helt til han kom ut å faktisk så selv hvordan bilen min så ut innvendig (de hadde også bytta front rute da, og halve bilen var fylt av glasskår også).

Der tok de all skyld, vakset og støvsugde, PLUSS at det var en i firmaet som fikk sparken. :o

det var ett vldig spessielt tilfelle.... men bra de fikset opp etter sg men kunne godt gjort det ten kranglingen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.