#1 Skrevet Mars 2, 2008 Hei Siden jeg er i gang med å kjøpe en 2001 caddy så lurte jeg på om det er vanskelig / lovlig å koble tilhengerfeste på denne bilen? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Gjorde dette selv for et par dager siden, og det gikk veldig fort, dette var da et nytt hengerfeste derhvor alt av bolter og mont-anvisning fulgte med (noe du egentlig ikke trenger, det meste sier seg selv) Er bilen angrepet av rust som desverre disse har en tendens til å være kan det være litt kluss å få ut boltene som sitter der fra før såklart. For å legge opp ledninger til kontakten må du borre et hull om man ikke finner et fra før, jeg borret et under på venstre siden å koblet meg opp til alt på venstre baklys bortsett fra høyre baklys da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Hei Takker for svar. Jeg sitter her å venter på svar fra selger på mail. Jeg antar han er på mailen, siden han gidde meg ett tilbud der i dag. Hvor eller hvilken butikk kjøpte du hengerfeste til caddy'en? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Monterte på en firmabil vi har, regna med det ble skaffa over den lokale vw/audi forhandleren her, kosta rundt 1100,- tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 Et tips ifm. hengerfestemontering: Kapp av bakre lyddempers bakre festepinne/stang 1,5-2 cm. Ellers har denne stanga/feste en tendens til å slå borti hengerfestets bjelke og skape en irriterende ulyd. Bare pass på at det ikke kappes så mye at pinnen glipper ut av festestrikken/gummiopphenget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...