Er det vanskelig å montere tilhengerfeste på caddy 2001 mod?

Anbefalte innlegg

Hei

Siden jeg er i gang med å kjøpe en 2001 caddy så lurte jeg på om det er vanskelig / lovlig å koble tilhengerfeste på denne bilen?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde dette selv for et par dager siden, og det gikk veldig fort, dette var da et nytt hengerfeste derhvor alt av bolter og mont-anvisning fulgte med (noe du egentlig ikke trenger, det meste sier seg selv)

Er bilen angrepet av rust som desverre disse har en tendens til å være kan det være litt kluss å få ut boltene som sitter der fra før såklart. For å legge opp ledninger til kontakten må du borre et hull om man ikke finner et fra før, jeg borret et under på venstre siden å koblet meg opp til alt på venstre baklys bortsett fra høyre baklys da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Takker for svar. Jeg sitter her å venter på svar fra selger på mail. Jeg antar han er på mailen, siden han gidde meg ett tilbud der i dag.

Hvor eller hvilken butikk kjøpte du hengerfeste til caddy'en?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte på en firmabil vi har, regna med det ble skaffa over den lokale vw/audi forhandleren her, kosta rundt 1100,- tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips ifm. hengerfestemontering: Kapp av bakre lyddempers bakre festepinne/stang 1,5-2 cm. Ellers har denne stanga/feste en tendens til å slå borti hengerfestets bjelke og skape en irriterende ulyd. Bare pass på at det ikke kappes så mye at pinnen glipper ut av festestrikken/gummiopphenget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.