#1 Skrevet Mars 2, 2008 Hei, er det mye jobb å skru av toppdekselet på en G60 motor? Hvordan skal boltene strammes etterpå? Det lekker litt olje i bak kant som jeg tenkte jeg ville fikse + at jeg skal få mekket til catchtank, da må jeg tette 2 skrue hull i dekslet. Tenkte jeg skulle bruke kjemisk metall til dette og lime på en slags "tut" med hurtigkobling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Er ikke mye hokus pokus å skru det av. Og er vel gummipakning, så er nok den som er lekk. Momentet på skruene står i Haynes boken og jeg kan tenke meg det er 10Nm eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Og haynes manualen finner du her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=105698 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...